Jo men då så

image167

Har hunnit med en del sen jag avslutade mitt skift på postverket. Sovit och vaknat. Var och handlat mat. Lagat mat och ätit upp den.
Det var ju ganska logiskt. Nu sitter jag här och har tråkigt.
Är fruktansvärt trött (ovanligt), vill ta en nap men då kommer jag inte vakna sen.
Så jag peppar med godis för att hålla energin uppe just nu.
Diet? No way in hell.
Jaha, så var det fotboll ikväll också. Är det meningen att man ska orka hålla sig vaken hela matchen?
För det måste jag ju göra. Eftersom min älskade Kim förmodligen blir inbytt i andra halvlek, bara för att den där äckelSvensson ska spela. Hatar den punkten på plan.

Jaja, vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: aleex.

han startade, sandra han startade! hur känns det frun?

2007-10-17 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback