Jag är absolut inte bitter.

Jag sitter på min arbetsplats. Brist på saker att göra för tillfället.
Men jag ser slutet på den här dagen nu iallafall. CP1 och CP2 tingde nyss och meddelade att de  köpt thaimat och skulle iväg på hockeyn och dricka öl.
Jag är absolut INTE bitter över det. Jag trvis himla bra på jobbet.
JAg tycker det ska bli jättekul att vara kvar här till halv åtta.
Mmm, det ska gudarna veta.
Jaja, jag har ju betalt i allafall. För att ha så HIMLA roligt.
Ne, nu är det kanske dags att dra vidare till nästa ställe.
Kul jul äsger jag bara.
Och jag är absolut inte bitter.
JAg menar, fy fan va tråkgit och sitta i en ishockeyhall och titta på svettiga killar som knappt kan åka skridskor. Och äta äcklig thaimat och dricka snuskig öl.
Nej då, då är ja nog hellre kvar här.
Och jag vill ännu en gång poängtera att jag inte är bitter!

Kommentarer
Postat av: cp1 eller cp2

du är så jävla bitter sandra, and you know it! me nja gilalr dig endå, ibland. maten var bra, killarna var bra på grillorna idag. du missade nått. :)

2007-10-16 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback