Ja, lite Idol

Precis käkat pizza med mamma och pappa. Inte så gott eftersom det inte smakade någonting. Men vad gör det!
Nu är jag så trött att jag funderar på att gå och sova, men det ska försöka att inte göra. Jag ska försöka hålla mig vaken i en timme till i alla fall. Ska kolla på lite OTH och käka lite mer godis innan jag slocknar.

Jag har fått nå fnatt på låten som Patrizia sjöng igår på Idol, "Runaway train". Den går lixom på repeat här.
Aldrig insett hur bra den faktiskt är. Min nya höstlåt skulle jag kunna tro.
Och när vi är inne på Idol så kan ni få min analys sen igår.
Mattias, alltid lika bra. Och typ min favoritlåt.
Marie, vad hade hon gjort med håret? Fått en stöt? Dålig låt, men hon sjöng bra.
Sam, lite lam låt men alltid lika härlig röst. Men han såg lite mongo ut när han sjöng.
Amanda, what lixom? Så jäkla dålig.
Patrizia, riktigt bra. Bäst igår. kan bli rikgit farlig.
Evelina, riktig grym hon också. Älskar rösten
Gathania, riktigt bra sväng. Härlig utrsålning.
Christoffer, min favorit. Grym! love him.
Anastasia, bättre än Amanda. konstigt låtval.
Andreas, mysig låt, sjöng bra. Men jag gillar ändå inte han.
Daniel, förhandstippad favorit. Men han har inte vunnit mig än.

vad blev det där lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback