Fantasy boy draft

Jag och Lina har ett system. Vi paxar killar vi vill ha. Vi gör en "Fantasy boy-draft", typ.
Vi paxar en kille, och sen är den din. Och den andra får inte röra den.


Mina killar





Linas killar




Dom som vi fortfarande delar på




Det finns ju lite historia bakom dom här killarna också.
Alldeles för lång att ta här. Men om vi pratar om min första kille. Penn Badgley från serien Gossip Girl så har vi haft ett hetsigt bråk om vem som ska få honom. Lina paxade honom samtidigt som jag la upp tidigare inlägg.
Vilkte gjort det hela lite komplicerat, så vi fick ändra lite.
Justin Chambers från Greys Anatomy gick från att vara min egendom till att bli bådas.
Och Justin Timberlake är lixom too much man för en av oss, så honom går det att dela på!
Lina är nu lugn över att hon har förlorat Penn, och nöjer sig med att ha världens snyggaste man, Jude Law.
Vilket jag är bitter över.

Sen har vi paxat lite mer okända killar också. Men av förklarliga själ, kan jag ej publicera deras namn här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback