enkelt val

Sitter här och väntar på min försvunna mamma. Hon åkte för att hjälpa farmor och farfar med handlingen, jag slapp! Och hon har ännu inte visat sitt tryne här hemma. Klockan börjar bli mycket ,och jag är hungrig.
Vi har så fruktansvärt dåliga rutiner jag och mamma när pappa är bortrest. Men, vad gör det?
Grejen är såhär att vi ska äta grillad kyckling. Och jag har en fruktansvärd rädsla för grillade kycklingar. That's it. Och mamma ville ha potatisgratäng till. Guess what, jag kan inte göra potatisgratäng. Och jag får inte äta det.
Så enkelt var det.
Jag svälter mig själv tills mamma kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jävlar i min lilla låda vad jag lever. vill ja lova! har ju för faen snackat järnet med dig idag, men fly landet skulle vara skönt. Men de var ju "någon" som vägrade en weekend. jävla tönt! ;) Jo bilden är jävlgit softich, sommar och åkesson, de är en bra sommar det. eliten var sammlad! men i helgen, äre åkesson som gäller?

2007-10-10 @ 12:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback