Cyklar och sånt

Äntligen fredag.
Gick galant på jobbet. EP har varit här och fixat lite skivor. Och jag kom nyss från affärn, handlade tacos till kvällen. Men jag lyckandes glömma köttfärsen så jag lär svänga in och köpa det när jag ska upp och hämta cykeln hos "cykelfixargubben".
Måste få låna en bil på jobbet, vi har ju ingen dragkrok så jag får ju inte med mig den hem. Och våran bil är ju inte så speciellt stor heller. Så att trycka in den är ju inget alternativ.
Och jag vill verkligen inte gå upp och sen cykla hem i den här jäkla kylan.
Så det edna alternativet jag har, är alltså att låna en bil på jobbet.

Okej, pratade med mamma som jobbar långdag. Behöver bara lämna den så tar hon den sen när hon slutar. Perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback