Backläsk

Min förkylning ivll lixom inte ge med sig alls. Den blir bara värre och värre.
Arbetsdagen är avklarad, gick ganska smärtfritt.
Imorrn kan det blir desto värre. Och jag har dessutom långdag. Hoppas jag har långlunch också, så jag kan ta en powernap då. Time will tell.
Nu blir det en dusch, sen är det möjligt att det blir en tripp till farmor och farfar. Man assisterar ju handlingshjälp nuförtiden- farfar överkonsumerar läsk. Och då bara backläsk. Och det SKA vara backläsk, inget annat tjafs. Herregud. Upptäck petflaskan säger jag bara!
Dom tycker inte att dom dricker så pass mycket att dom behöver köpa petflaskor. men hallå där köp blåbär. Vart tar all backläsk vägen då? Är det nån annan som dricker upp den? För jag är då åtminstone och köper en ny back var och varannan vecka.
Oldies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback