Nudddlessss

Jag går på en ny diet. Eller man kanske inte ska kalla det diet direkt. Mer en ny livsstil. Och i den ingår bara nudlar.
JAg har praktiskt taget levt på nudlar de senaste dagarna, med några undantag.
Mina två måltider idag bestod av nudlar. Snabbnudlar, på burk.
Jag är helt stuck.
De kommer bli min död. Fy sjutton.
Men inte är jag så bitter för det, för jag menar det är ju så gott. Och då är det bara att äta det när man känner för det.
Min mamma är dock jäkligt bitter för att jag nobbar hennes mat för mina nudlar, men seriöst. Ge upp nån gång.
Det dåliga med att bara äta nudlar är ju att man blir ganska fort hungrig, det är ju inte så mycket "mat". Men man vänjer sig, det är bara att äta nå annat då.
Skitlätt, och gott.

Hejpa.

Kommentarer
Postat av: aleex.

Sandra, jag lever fan världens tråkigaste liv. Vi måste hitta på nått. Anställ mig som nått!!!

2007-11-29 @ 12:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback