Nu säger vi god natt.

Jo då, imorrn är det jobb igen. Längtar inte speciellt mycket om jag ska vara riktigt ärlig.
Känns mer som att jag ska cykla till min egen avrättning imorgon bitti vid ungefär 06.20-tiden.
Fy fan.
Efter jobbet hade jag tänkt mig en sväng till stan. Ska prova ut de nya glasögonen ja. För om ni har missat det så såg den andra optikerna att jag var skelögd på ena ögat och det är därför jag ser så jävla dåligt. Så jaha, då blir det ett par nya brills. Undra om jag får med mig någon av vapendragarna !? Det skulle behövas faktiskt.
Sen efter det så tänkte jag spendera lite pengar på något onödigt...

Och sen är jag helt stuck. Björn Gustavsson.
Världens bästa man!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback