Novemberluft

Jag har en ganska fullspäckad vecka framför mig. Jobb varenda dag. Imrorn ska jag äntligen till optikern, kanske min huvudvärk får sin förklaring. Synen har blivit sämre = nya brillor. Gillart, mamma betalar.
Sen blir det nog en sväng till Ikea efter den. Och på torsdag då blir det äventyr, jäklar du. Känns inte riktigt som JAG, men det ska göras ändå. Återkommer mer om det. Fredag hörde jag talas om fest. Jag är aldrig omöjlig.

Mitt i det här så skulle jag behöva vinna 6 miljoner kronor också. Jag behöver vinterskor och vinterjacka.
Nu! Basta!
Men jag har fan inte råd.

Jag tror jag måste våga mig in på min internetbank nu, för att se hur många slantar jag gjorde av med i fredags mitt i dimman. Herregud, jag fasar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback