Min plan

Innan jag somnar ikväll så ska jag slå av mobilen. Det händer vääldigt sällan mina vänner. Så pass sällan att när mobilen är avstängd (dåligt batteri, som iofs aldrig händer heller) så kommer jag inte ihåg min pinkod.
Det är nåt med 3 4 7 5 tror ja. I nån ordning. Fast jag vet inte.
Men jag brukar komma på det på andra försöket.
JAg har alltså en plan. Om min chef, måste ringa till mig i morgonbitti för att någon av mina hypokondriker till arbetskamrater bestämmer sig för att vara sjuk så kan han inte nå mig.
Sen har vi ju en hemtelefon. Men just imorgon så kommer jag sova så djupt att jag inte hör den.
Det är en så jäkla bra idé.
Och om han ringer, kommer han att ångra det djupt.

Jo, jag är ganska  bitter.
Och jag förtjänar fan att vara ledig. Jag har inte varit ledig sen i juli.
Så va fan. Då får man stänga av mobilen i rent självförsvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback