I wish could find a good book to read.

Jag brukar vara en jävel på att tänka. Jag tänker på allt och ingenting mest hela tiden, men det går itne längre.
Jag har inga tankar kvar. Jag brukar grubbla på de mest konstiga saker, skriva egna berättelser i mitt huvud som jag sen spelar upp för mig själv om och om igen. Men jag kan inte längre, mina tankar har svikit mig.
Jag tänker på typ ingenting längre. Bara på hur vädret ska bli, hur mycket jag hatar mitt jobb och om jag ska köpa godis idag, igen.
That's it.
För om jag får tillbaka mina tankar, så ska jag berätta dem för er. Allihop.
Och det är så här att det brukar hjälpa att läsa. Läsa, läsa, läsa. Och ibland hamnar jag i läskoma, då jag läser allt som kommer i min väg. Men den har inte infunnit sig heller på ett tag. Men jag och Alex har på äldre dagar startat en bokcirkel. Så ja hoppas min fantasi kommer tillbaka.

Jag hoppas och ber att under faktiskt sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback