En ensam lördag?

Idag är det lördag, härligt.
Ska göra stan med Lina idag. Jag måste tröstshoppa lite. Vet inte riktigt vad jag ska köpa, och så har jag ju inte så mycket pengar för den delen heller. Så det blir väl ett örhänge eller två kanske.

Just det, sen överger alla mina medmänniskor mig idag. Alla jag känner, ska på den här jävla Julgalan på LA ikväll. Jag vet inte riktigt hur det känns, att behöva vara ensam, utstött, bortglömd. Och den enda som jag trodde stod vid min sida, ja hon drog till huvudstaden utan förvarning. Så här är jag.
Jag ska agera fyllechaffis ikväll har jag hört. Mina föräldrar + sällskap skall ha skjuts överallt.
Till och från vänner, till och från Julgalan.
Undra om jag lär åka och tanka igen. Hmm. Så jag funderar på vad jag ska ta mig till ikväll. Fotboll?
Korka upp en vinare så jag inte kan köra bil? skjuta huvudet av mig? Vi får se vad tiden utvisar.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning. 12.00 ska jag hämta upp Scherdinskan på Myrbackavändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback