Tjejer i ödemarken

Mina ögon är halvöppna, mina fötter dunkar, jag luktar äckelkorv och mitt huvud håller på att ramla av min kropp.
En exakt beskrivning av mig själv just nu.

Först jobbade jag två och en halv timme imorse innan jag åkte till Hemlingby för lite friluftsliv med Håkan.
Härligt var en mening, döden en annan.
Vi gick sammanlagt en mil. Det var inte dåligt jobbigt. Vi grillade, bakade pinnbröd och ctironmuffins. Vi kan vi.
Även fast det började lite osäkert när Lina kom i jeans och skinnjacka, jag limmade lösnaglar och mobilerna var i högsta hugg. Vi skrek även varje gång vi såg ett litet djur. Men det hela ordnade sig utmärkt.
Vem hade kunna trott att vi var sådan friluftsmänniskor!? inte jag i alla fall.
Men det var en syn för gudarna det där. Men kul det hade vi ändå.

Nu skulle jag inte tacka nej till en lång dusch. Sedan måste jag se lite Greys för att återställa mig själv efter den här upplevelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback