Saturdaynight

image70image71

Nu är jag helt uppladdad för en helkväll. Först blir middag, lax och potatis framgör hockeyn. Nåde Sverige vinna!
Där ska jag sitta och skrika mig hes om det så behövs. Sedan ska jag sova i pauserna så att jag orkar vara vaken till röstningen är klar på Eurosvision. Då jag ska njuta av godiset. Men det är möjligt att jag bara ser ett par stycken bidrag, har ju hört alla redan och jag vågar ju inte påstå att dom är så bra.
Men det ska bli en trevlig kväll.
Och för att passa in i just schlagersammanhang så har jag dagen till ära högklackat på mig och jag är dessutom väldigt glammigt sminkad. (Men inte för att det är eurovision, utan av en helt annan anledning)

Nu är det nedsläpp om 5 minuter, bäst jag rusar till soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback