Prom night

Igår var det som sagt bal. Vi började hemma hos Linn vid femtiden med snittar och massa champagne. Sedan åkte vi i våran häärligt röda Chrysler -58 utan tak en sväng på stan och sen till konserthuset.
Frisyren som jag slitit med var förstörd när vi anlände. Sjukt tråkigt.
Sedan var det fotograferingar till tusen.
Middagen var väl sådär, som vanligt på baler. Dans till bandet och en massa att dricka.

Vi styrde oss sedan till Goya. Myyycket folk. Och jag fick en drink över min klänning, gråten var inte långt borta då.
Härligt med uppmärksamget när man var så finklädd, så man fick lite drinkar gratis. Och sådant gillar vi.
Sedan gillar vi oxå att Lina är såå himla slynig.

Ska göra mig i ordning nu och sedna blir det Gif- Hammarby!
Ska bli kul efter som det är så himla bra väder. Gillart.

HEJA BAJEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback