What a night..

Då har en hel fredag försvunnit på ett kick.
Det är ju faktiskt riktigt jobbigt när en dag bara försvinner så himla fort. Men man kan inte vänta sig något annat när man kliver upp 12.15.
Då får man ta följderna...

Sambon sover nu, hon ska iväg och jobba natt. OCh jag kan inte låta bli att vara lite skadeglad.
Medan hon jobbar och sliter så ska jag sova så skönt, så skönt.

Vi har legat i sängen och käkat tacos (igen!) och tittat på One tree hill. Och ätit godis. Det kallar jag lyxigt.
Imorgon kväll blir det OTH race också.

Vad ska jag då göra när sambon drar till jobbet...
Joo, jag ska väl ta och titta klart på ett Grey's avsnitt jag börjat på.
Sedan ska jag sova. För imorrn har pappa lurat med mig till Kungsberget för lite skidåkning.
Och jag som inte åkt skidor på säkert 6 år.
Hmm, jag vill inte veta hur det går.
Hoppas jag inte träffar någon jag känner...
Jag köpte iaf ett par vantar idag som jag ska ha på mig imorrn, så det för ju med sig lite lycka åtminstone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback