Vackraste dagen på länge, eller inte.

Idag har varit en jobbig dag. Rent mentalt, och vädermässigt. Det är svinkallt!
Hatar det.
Bussen var dessutom 20 minuter sen imorse, jag orkar inte.

Nu ska jag studsa in i duschen i ett försök att tina upp mig själv, sedan ska jag äta glass i ett försök att dränka mina sorger och det gör man ju bäst i glass i brist på choklad. Om något annat troddes så...

Sedan borde jag knåpa ihop en slutrapport innan CSI börjar, men det låter så jobbigt. Kanske gör det imorrn istället.. hmm. Tål att tänkas på.

Idag gjorde jag ett riktigt ryck på matten. All uppgifter vi skulle göra gjorde jag, men då har jag ju missat två lektioner och dess uppgifter också. Men jag är på god väg...

Imorgon är det en annan tung dag.
*Gymmet
*Universitets- och högskoleinfo.
*Mamma jobbar kväll = jag måste göra mat.
*Det är för långt till helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback