Torsdag, döden.

Idag är det en lång dag. Har MPRB nu, jag och Matilda har börjat på ett nytt projekt. Sjukt tråkigt.
Jag är så tom på idéer just nu, man ska producera så himla mycket hela tiden så till slut tar det slut.
Ska ha geografi och filosofi innan jag slutar, det är ett skämt.
Filosofin är det värsta som finns i hela världen. Våran lärare är typ från forna Sovjet nånstans och har svårt att prata svenska. Då blir det en aning jobbigare att läsa filosofi, ganska skönt att vi har det slappt.
Efter skolan ska jag träna, jag har tappat lusten. Det skulle upplätta med en ny fräsh gymoutfit, och ett par gymhandskar-
Men icke sa nicke, det är bara och köra på i gamla äckliga kläder.

Ser fram emot tills jag sitter på bussen hem. Ska skriva klart PA-rapporten sen ska jag titta på film.
Det är jag ju värd.
Borde även börja med författaren. Ska ju redovisa på tisdag.

Imorrn är det fredag åtminsone, lite lycklig blev man när man tänkte på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback