Packat och klar är vad det är...

Nu är allt packat och klart. Pappa var här och hämtade alla saker för ett tag sedan, sen gjorde jag & Lina mat. Den sista som var kvar, så nu finns det inte ens mat kvar heller.
Glömde förstås att packa ner tandborsten så den får åka ner i innerfickan på jackan och ligga där och ha det bra medan jag är på hockey.

Snart ska jag gå till bussen, måste ta ut lite pengar först. Sedan blir det hockey och det ska bli veeery roligt.
Jag hoppas verkligen att Brynäs vinner idag, annars har jag åkt dit i onödan.
Att se få se Bäckis och grabbarna i storform är väl inte för mycket begärt!?
Det enda jag begär av denna match är ett par riktigt snygga mål, ett härligt hett slagsmål gärna där handskarna åker av, härligt sällskap och en bra nationalsång innan matchen.
Sist jag var på match så var det någon för pinsam kille som sjöng nationalsången, wannabe-Rolling Stones.

Neej, nu är det väl dags att sticka förstår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback