Onödigt bra

Vårens första glass avnjöts igår till en fruktansvärd hockeymatch som vi inte ska tala något mer om. Den borde ha avnjutits i vårsolen, men det blev hemma i soffan istället. Och det var dessutom big pack glass.Men ack så god den var ändå.

Idag börjar jag 13.30 och slutar 14.20. Ganska onödigt att åka in då kan man tycka, och ja det tycker jag också.
Men man måste hålla sig i skinnet och vara lydig.
Ska träna efter skolan också, och gå på stan och köpa en mascara till mamma.

Jag får hoppas att dagen imorgon blir helt underbar, för då ska jag och Lina fika.
Eller äta mat eller vad det nu blir. Java blir det som vanligt iallafall.
Kan inte bli mycket bättre.
Jag längtar som en tok. Sen gör det ju ingenting att det är fredag heller...

Lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback