Nervöstsammanbrott i ett redigeringsrum...

Idag har varit en helvetesdag. Suttit hela dagen uppe på redigeringen och slipat på filmen. Terrie ville springa iväg och posta den innan kl 16 helst, men icke. När vi var nöjda skulle vi flytta över den till ett annat redigeringsrum så flyttade alla klipp på sig och vi var tvungen att göra om ganska mycket. Så det drog ut på tiden så att säga.
Helt äcklgit jobbigt har det varit. Jag vill inte se den filmen på 100 år.
Hur många gånger har inte jag bett till någon högre makt idag om lite styrka. Nu är jag inte långt ifrån ett nervöst sammanbrott.
Tack för hjälpen...

Nej, nu ska jag dra till gymmet och lyfta lite skrot. Känns ganska bra eftersom jag åt på Max idag. Men det var jag ju kanske värd. Jag slittit idag och det har blivit många timmar på gymmet.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback