Lyxig söndagsförlust

Idag har jag varit på 15-års kalas hos min kusin det var mycket trevligt. Vi beställde hem HV71- Brymäs på datorn, och sedan satt vi nio personer inklämda i ett litet datarum och tittade på matchen på en datorskärm. Det är vad jag kallar stämmning. Det var riktigt roligt, men fy satan vad arg jag blev att Brynäs inte vann.
Det var ju som upplagt för vinst. Men såklart så har inte Brynäs turen med sig...

Min kusin är förbannat grym på gitarr/elgitarr, jag kan bli så avundsjuk på sådana begåvade människor. Speciellt när man själv inte kan ta ett endaste ackord. Men jag har ju lovat mig själv att lära mig en låt till sommaren, så jag borde nog börja öva nu...
Jag bad honom om ett uppträdande på min studentdag. Det är inte för mycket begärt tycker jag.

Nu ska jag dra på mig pyjamasen och lägga mig i sängen med ett glas cola light och titta på "John Tucker must die".
Lagom söndagslyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback