Lömska säljare, bäst att akta sig.

Lina har slagit nytt rekord i spendering av pengar på kortast tid. Idag på Stadium ¨köpte hon två par likadan skor, i svart och i vitt!
Vädligt onödigt också, med tanke på att det blev 1800 spänn.
H lurade på oss skor, jag köpte  ett par rosa Converse. Hur onödigt är inte det?
Jag har redan två par. Så jag ska nog lämna tillbaka dom nästa vecka.
Egentligen vilka säljknep dom har där på Stadium, står och flörtar med kunderna. Vilket skämt!
Men Lina fick tre par strumpor från Nike på köpet. Alldeles för bra!
Lina blev helt betagen av H's charm. Tjatade om honom alldeles för länge.

Han sa att han skulle lägga in ett gott ord för mig på Stadium, och det hoppas jag att han gör.
Vill verkligen jobba där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback