Hollywoodsnagg

Mitt älskade Hollywoodsvall är nu borttaget.
Idag åkte mitt löshår ut. Väldigt skönt måste jag säga att det är nu.
Håret känns rent och fräscht. Men jag ska nog inte säga för mycket, om ett par dagar har jag säkert ångrat mig igen och då finns det ingen återvändo.

Funderar på att färga mitt hår snart. Vet inte riktigt vilken färg, lutar åt lite guldiga slingor i det.
Ska tittar runt lite och se vad jag känner för.

Sedan lite in på våren ska jag nog fixa ett nyy löshår.
Kan säga helt ärligt att det är med löshår är en riktigt bra grej. Det kan dock och för ofta se trashigt ut, men många gånger väldigt fint också.
Och det är bra för sådana som jag som ångrar sina klipp.

Mitt hår just nu är till axlarna ungefär, det skulle nog behöva klippas lite också. Få en liten styling.
Tål att tänkas på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback