finally

Äntligen är det fredag.
Har spenderat lite tid på stan med Linn och Lina. Fikade på Java och tittade runt i affärer.
Köpte mig ett
Efva Attling halsband, carpe diem.
För gulligt.
Egentligen ksulle jag inte köpa något, men det blev bara så ändå. Men jag älskar det!

Nu ska jag ta tag i mitt rum och städa upp lite. Sedan ikväll har jag inga planer alls, så det blir nog lugnt hemma framför tvn. Skulle vilja se någon bra film... Kanske ska åka och hyra någon.
Får se, det lät jobbigt.
Eller just ja, det är ju hockey ikväll igen ju. Vinna eller försvinna idag för Brynäs. så det blir nog en godispåse framför hockeymatchen istället.

Väntar på ovädret som ska förstöra våran vårglädje. Hatar väderguden så fruktansvärt mycket just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback