en parodi av ett liv...

Nu har jag äntligen kommit hem, den här dagen har varit alldeles för lång och tråkig. Fic köttbullar och potatismos när jag kom så nu har jag fått tillbaka lite energi. Fast jag går nog fortfarande på halvfart...
Ska ta tag i svenskan. Uppgiften är att hålla ett föredrag om en författare. Jag har då valt Joyce Carol Oates. Som har skrivit boken "Blonde", en roman om Marilyn Monroes liv.
Den boken är på exakt 862 sidor, och den ska helst vara utläst till 28 mars för då ska jag hålla detta föredrag.
Så det är bara att sätta igång att plöja igenom den.
Lockar inte så fruktansvärt mycket.

Är dessutom vääldigt sugen på en kladdkaka, kanske ska jag ta och baka en sådan...
Joo, faktiskt. Redan nu ska jag ta tag i den.
Åhhh, vad gott det ska bli.

Nej, jag kommer bli tjock(are).
Men jag borde ha lite att bränna på löpbandet imorrn på gymmet.
Då kan jag få äta den.
Helst ska jag ju äta upp hela själv...
Men det kan jag ju inte.

Nej, off to the kitchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback