Bortskämd eller självständig?

Idag är det sista natten i lägenheten, sen är det dags att flytta hem. Det känns jättetråkigt faktiskt.
Hur ska jag klara migg at bo 1,4 mil från city nu?
Det kommer nog aldrig att gå. Jag känner en lätt seperationsångest. Det har varit så skönt att bo här och man har kunant göra vad man vill när man känner för det.
Det kommer nog kännas som ett fängelse att flytta hem till mamma och pappa igen.
Jag kommer få bra med utbrott på dem. Jag har blivit städHitler sen jag flyttade hit.
Dåligt...
Men det ska bli skönt att få lite serverat igen. Mat när man kommer från skolan, man vet att allt finns i kylskåpet osv...
Man har ju inte varit bortskämd direkt när man bott själv...

Känner att det kanske är dags att börja på att fundera på vad man ska göra sedan när skolan är över.
Jag  här lärt mig medan jag bott här att jag kan faktiskt klara mig själv. Så det komemr kanske gå åt helvete den dagen jag flyttar hemifrån.

Imorgon har jag blivit bjudit på hockey av Westergrenskan. Det ska bli sjukt kul. jag är så överpeppad.
Slutspel och en viktig match för Brynäs. Ska bli grymt roligt att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback