5 av 7

Nu börjar det att dra ihop sig. Ska slänga mig på sängen snart och beskåda 5 matchen mellan HV71 och Brynäs.
Jag är taggad, hoppas Brynäs är det också så att de vinner. Jag har ingen lust att se en fölust för dem idag.
Jag känner att de är skyldiga mig en vinst idag, och resten av Gävles befolkning som håller på brynäs för den delen också.
Som vanligt önskar jag mig härliga fighter, där helst handskarna flyger, sjukt snygga mål, en bra nationalsång och såklart så får Kristan eller Sperrle vem som nu står göra ett par avgörande räddningar.
Mycket mer begär jag inte.
Känner att det är rimliga krav faktiskt.

Det krav jag också har är att min mamma som just nu är på affären handlar något ätbart till matchen. Och då menar jag inte solrosfrön, utan snarare något med choklad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback