Shoppande flyttgubbar

Äntligen på hemmaplan igen!
Jag har inte gjort någonting av det jag skrev i förra inlägget. Istället ringde Emelie och var shoppingsugen så vi drog till stan och köpis och shoppade. Jag slog till på en svart kavaj med trekvartsärm och ett vitt linne med blåa ankare på. Emelie köpte svart tubklänning i tyll, en sjal, en kofta och ett linne. Myyycket bra.
Nu fasar jag över att logga in på min internetbank. Inte nog med att jag har gjort av med mycket pengar de senaste dagarna, så ska jag dessutom till frisören imorrn. Jag gissar att det går lite pengar där med.
Åhh, min mamma måste sponsra. Annars kan jag säga adjö till alla kläder jag köpt.

Efter all shopping skjutsade vi Emelies brorsa till hans nya lägenhet, och vi assisterade även som flyttgubbar. Något jag tyckte vi var väldigt bra på, men huu vad tråkigt det är att flytta. Hoppas jag inte behöver göra det på ett tag. För det var verkligen skittråkigt. Och jobbigt.
Så nu är jag helt slut. Ska krypa till kojs med nya VR. Braa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback