Midsommarafton

Midsommar  var riktig mysig.
10.00 Sillfrukost hos Nyströms. Mycket folk, mycket mat, mycket dricka.
10.35 Första snappsen åkte ner.
13.15 Sjukampen började.
16.00 Vinnaren kårades, jag kom fyra.
17.00 Då orkade jag inte mer, var tvungen att avvika för att förbereda kvällen.
18.05 På plats i stugan med Jennie och Lina.
18.15 Första försöket att få igång grillen.
18.30 Alex ramlar in.
18.35 Andra försöket på grillen.
18.45 Grillen är äntligen igång.
01.45 Jag och Lina släcker lampan efter mat, tårta, chips och godis.

En myyycket trevlig kväll måste jag säga.
Nu är jag så trött att mina ögon svider. Ska ta en stödvila.
Har hört om utgång ikväll, vi får se vad det blir av det.

image94


image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback