MÅSTE-GÖRA-NÅGOT-syndromet

Jag borde ha gjort mer nytta än vad jag har gjort idag. Jag har inte gjort något av det jag skrev i tidigare inlägg, eller jo. Jag har nålat klänningen iallafall.
Istället har jag solat, tittat på OTH, vart och handlat. Altlså har jag inte varit för aktiv.
Men jag känner att jag behöver verkligen ta det lite lugnt. Men min kropp är inte van vid all denna vila, det lixom funkar inte. MÅSTE-GÖRA-NÅGOT-HELA-TIDEN-syndromet har jag drabbats av.
Ska gå och fixa kläderna till vattenkriget imorrn.
Vi är störda vi våran klass, vi ska vara helt svartklädda och det skulle bli kanonvarmt imorrn.
Smarta? Nej. Och om jag inte minns helt fel så var det nog min idé. Jag borde skjutas.
Ska väl packa ner ett par shorts utifall man tillåts ha det för det andra.
Men då lixom försvinner hela poängen med våran utklädnad.. Jaja.

Kommentarer
Postat av: alex

sandra de är bara så, du borde skjutas!

2007-06-03 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback