Justin, my love.


image93




02.33, då släckte jag lampan i mitt rum.
Efter en helt jäääkla underbar kväll i Stockholm! Konserten var ju helt fantastisk.
Sedan var det en helgalen liten roadtrip på vägen hem. Linn, Jenny, Emelie och jag, tillsammans med Stockholm, hastighetskameror och motorvägar är inte sån bra kombination. Men vi kom hem i bra skick iallafall.

Noteringar från kvällen.

- Vi satt bakom mixerbordet, såg låtlisten. Bra tyckte jag, dåligt tyckte Linn.
- Vakten nedanför oss var ett peddo.
- Hånglade medelålderspar på raden ovanför oss, ääckligt.
- Vi var typ 30 meter från Justin.
- "MUMS", sas ungefär 381 gånger under konserten.
- "Kan jag få gifta mig med Justin?", spottades ur min mun ungefär 74 gånger.

Tips för en bra roadtrip.

- Fyra, hypade tjejer
- Matstopp, helst Max.
- Frida- "Dunka mig gul och blå", ska helst gå på repeat.
- Tre gurkor
- En digitalkamera

Allt detta, och ingenting kan bli tråkigt.

Jag kan också meddela att Justin är min McDreamy. Tills vidare i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback