Jag är svag idag.

Nu har jag vart en sväng till stan. Jag köpte fotopapper, och en fanta. Sen blev det ett par sandaler också. Huuu, vad onödigt. Men dom stod där på hyllan och såg så underbara ut, att jag kunde lixom inte bara strunta i dom.
Dom skrek: SANDRA KÖP OSS!
Så då var jag tvungen. Och faktiskt, så kan dom bli sommarens hit. Väldigt stor potential. Och ja, jag vet. Jag har handlat mycket de senaste dagarna, men idag var jag svag.

Nu ska jag ner och få lunch i stugan, häärligt. Synd bara att det blåser stormvindar ute. Men det kan inte hjälpas, det är sommar och då är det mat på altan i stugan som gäller, vare sig man vill eller inte.
En liten parantes, teoriboken hänger med ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback