En regnig söndag

Den söndag har spenderats i valbo. Jag har köpt bort alla min sorger, vilket känns riktigt bra måste jag säga.
Det blev ett par jeans, två t-shirts, en bikiniöverdel, läppglans och saltvattensspray.
Nu mår min själ så bra, så bra.

Har två lediga veckor framför mig nu, och som jag ska njuta. Om jag inte räknar helt fel så var det i februari jag var ledig mer än tre dagar senast.
Så jag är värd att inte göra ett dugg. Bara ligga i soffan och lata mig, titta på "Våra bästa år", käka mackor och kanske läsa några gamla tidningar.
Jag skulle kunna göra det, men jag ska göra lite nytta hade jag tänkt.
Men inte överdrivet mycket. Lite lagom.


Winnerbäck, fyller mig fortfarande med lyckorus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback