Dagsformen och morgondagen

Som tur är har jag  känt mig lite utvilad efter min stödvila på två timmar.  Eller utvilad är väl att överdriva, men känslan att jag skulle ramla ner och dö vilken sekund som helst har mildrats så att säga. De 17 glas cola jag har druckit idag har nog hjälpt en hel del trpr jag.
Utgångsplanerna blev uppskjutna till nästa helg. Vi är inte form. Eller jag är inte det. Alex är alltid i form.

Imorgong ska jag till stan, eller förhoppningsvis till köpis. Måste. Ha. En. Ny. Bikini. Fast det inte är nå roligt alls att köpa en, men jag måste. Helst vill jag ha tre nya. Hoppas dom har nå supererbjudande på Stadium. "Ta tre, betala för en"
Skulle sitta fint. Vill köpa något annat roligt också, för att stilla min plågande själ.

Nu ska jag dyka ner i sängen och sova i hundra år. Eller det känns som om jag skulle kunan göra det.

Kommentarer
Postat av: aleex

på dollar$store har dom bikini för 100 spänn. då kan du ju typ köpa tre. tips från coachen!

2007-06-24 @ 14:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback