Dagens MSN

Lina säger:
vad ska vi leka imorn?

Sandy säger:
jag veet inte.
tjuv o polisss?

Lina säger:
bara om ja får va polis

Sandy säger:
okeee.
jag vill va biltjuv.

Lina säger:
okej
då jagar ja å linn dej i hennes super bil

Sandy säger:
neee. för det är ju jag som kööör den.

Lina säger:
meeeen

Lina säger:
men då har vi lagt ut spikar på vägen som du kör påååå

Sandy säger:
neeehhhee duu. för jag kör så fort att bilen kommer flyyga över dom.

Lina säger:
nehe duu
för linnies bil är så pluttig att den inte kan lyyfta

Sandy säger:
johooo dååå. när jag kör kan alla bilar flyga. sådeså.

Lina säger:
men då kommer du krasha med en kråka
så då döööör du
så flyger kråkan kraksandes därifrååån

Sandy säger:
men åååååhhhh.
du har så dålig fantasi

Lina säger:
neee, du som inte ser sanningeen

Sandy säger:

säääkerrt.


Mogna tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback