Anledningar


129338-59





Nu väntar en lugn kväll ensam hemma. Det blir väl fotboll och lite nötter. Och mycket långtråkigt till slut kan jag tänka mig... 
Men man ska inte klaga. Jag är ju igång 24/7 nuförtiden så jag behöver återhämta mina krafter ganska
rejält faktiskt. Även fast det innebär att jag kommer ha tråkigt. Men livet är ju lite hårt ibland.
Jag vet ju att Lina kommer sitta bänkad framför tv.n när fotbollen börjar för att spana in Chippen, vilket jag tycker är en ganska dålig anledning till att titta på matchen. Men det är åtminstone en anledning.

Jag kommer att se matchen av en anledning. Johan Elmander. Okej, den anledningen var lika dålig som Linas. Men mycket snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback