HELA TIDEN

Joo, det är såhär. Att jag har brutit mitt godisförbud.
Men vad ska jag göra när jag är hungrig HELA TIDEN. Det är lixom ett skämt.
Imorse, innan jag åkte ut på turen så var jag tvungen att äta lite för att inte dö.
-En banan
-Två mackor
-En mandarin
-En nektarin
En timme senare var jag döhungrig igen. Fick i mig två mackor till ute på turen.
Och när jag var klar och kom in på kontoret, var jag hungrig igen.
Det hade då gått 2 timmar och 20 minuter sedan jag tog bananen.
Åkte ner till stugan, fick mat. Och nu är jag hungrig igen. Det var en timme sen jag fick mat.

Därför måste jag äta lite godis. Det är mitt argument.
Eller öka mina portioner något enormt. För det är jobbigt att vara hungrig.
Pappa lugnade mig att det inte var så konstigt eftersom jag springer som en stucken gris på jobbet.
jo, det är faktiskt sant. Jag rör på mig HELA TIDEN.
Måste nog sluta med det...

Kommentarer
Postat av: alex

wesslenskan nästa fest är det Red Gold Smultron som gäller, är åkesson som gör den! finns i tetra precis som vanliga åkesson... ett måste eller vad?!

2007-07-13 @ 13:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback