Helt underbart

Igår var det fest hor mig. 9 stycken av 12 bjudna kom, och det var mycket trevligt.
Vi käkade färska frukter, chips, choklad och hallontårta och drack. Och pratade massor!
Fick en Filippa K-tröja, ett par Björn Borg-trosor och presentkort på Make up store. Heeelt wonderful!

Vi drog in till stan vid 22 och gick till Svarte och drog två shotsbrickor. Sedan drog några vidare till Nivå, ännu en shot.
Men det hände inget, jag som hade laddat för ett väldigt onykter kväll. Men, jag åt väl för mycket innan antagligen.
Sedan blev det nattmat på Donken, inte ett dugg äckligt. Ha ha.

En sak undrar jag bara, vart tog söta lilla dyngfulla Lina vägen?

Kommentarer
Postat av: Cascalita

Donken istehshiet

2007-01-14 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback