Asdåligt och kristallklart

Jag vet inte hur det är med min effektivitet idag. Den är lite vacklande.
Precis som min hälsa. Mår riktigt asdåligt faktiskt.
Ganska jobbigt eftersom jag kommit igång riktigt bra med träningen nu.
Men jag läste någonstans att om man går ut för hårt i början så är det riska att man bli sjuk. Too bad att det blev så för mig.
Så jag funderar på att ställa in träningen imorrn så jag får två träningsfria dagar i rad innan helgen.

Men nu måste jag göra något åt högen med läxor som ligger och samlar damm.
August Strindberg! Jag vill veta ALLT om dig och dina verk.
(Okej, där var jag ironisk) Men jag måste vet ALLT om dig.
Helst ska det vara kristallklart på fredag.
Depp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback