Kan jag få tillbaka mitt förnuft?

Nu sitter jag med datorn i knäet igen.
Alltså jag blir så fruktansvärt less på mig eftersom jag inte kan ta mitt förnuft till fånga och plocka upp den där jädrans boken och börja läsa om sediment, erosion och korvsjöar.
Detta låter inte så roligt, och jag kan försäkra er om att det är inte är det heller.
Det är fruktansvärt tråkigt, och helt onödigt att veta.

Så medans resten av människorna i detta hus sitter placerade i sin soffor med tv.n på, dom kanske tittar på Nyheterna eller väntar på "Du är vad du äter" så sitter jag och min sambo här och försöker plugga.
Vi sitter inte heller i samma rum eftersom vi distraherar varandra för mycket. Men det blir inte så mycket gjort ändå för min del.
Ja ja.
Inget att göra åt, man kan inte göra bra ifrån sig jämt.
Iofs så har jag inte gjort alldeles för dåliga prov på Geografin,så det kanske är dags för ändring på det.

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback