Svensk jävla julaftonshelvete

Jag sitter här hos min moster. Här har kvällen spenderats med glögg, julklappar, kalle anka och nu höll jg nästa på att säga julmat. För det har det faktiskt inte varit.
Helt jävla seriöst. Det är julafton och vi åt inte julmat. Min störda moster kände att vi inte skulle käka julmat i år. KÄNDE INTE FÖR DET?
Vare sig man känner för det eller inte så äter man julmat på julafton och så är det bara. Punkt slut.
Det var nära till tårar när vi satt vid bordet och jag inte såg nån tillstymmelse av julmat.
Sen önskade jag mig en enda sak i julkapp. En dator. Fick jag en dator?
NEJ. Det fatta man ju.
Så nu sitter jag och är jäkligt bitter över det.
Förstår lixom inte varför jag är bitter. Jag hade ju inte räknat kallt med att få en.
Men ändå så är ja besviken. Jag kan inte glädjas åt mina andra julklappar.
Det är väl att vara bortskämd det.
Fy sjutton.

Nej, nu ska jag återgå till släkthelvetet.
Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Caroline.

vad åt ni istället då?

Postat av: Den störda mostern

Födelsedagen närmar sig... känner du draget ...

2007-12-27 @ 15:45:04
Postat av: Anonym

Vad gulligt sagt!!

härligt att du älskar dina släktingar... tänk på att det finns folk som kan se din blogg.....

Hälsningar en i släkten!!

2008-01-17 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback