Soft kväll

Igår var det fest, eller något i den stile hos Alex. Men Alex bangade så det var jag & Emelie som trotsade regnet och drog till Hangloose.
Ganska soft kväll.
Inte så jäkla soft morgon dock. Väckt halv sju av en hysterisk familj som håller på och välter hela huset.
efter mång om och men så kunde jag äntligen somna om. Vaknade, köpte en pizza. Och nu sitter jag här.
Och väntar på min magsjuka. Emelie blev riktigt risig igår och vi trodde det var för spriten men nu hade hela familjen tydligen magsjuka. Kul jul säger jag bara. Så det är väl bara att vänta in den nu.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med resten av dagen. Borde hitta på något.
Ska nog spela lite tv-spel. Eller dataspel.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback