Dagen efter...

Alex har fortfarande inte visat något livstecken idag, förutom smset i natt där hon skrev att hon inte kommer hem.
Och Lina har begett sig till jobbet och här ligger jag.
Snodde lite nudlar av Alex, käkar chips och dricker läsk och tittar på 54.
Riktigt bra frulle måste jag säga.
Men det kurrar i magen fortfarande, så jag ska meddela fru Westergren att hon vågar inte sätta sin fot här om hon inte har med sig något ätbart.
Jag har röjt lite i lägenheten också, det är helt otroligt hur mycket sopor och flaskor det blir när sex stycken personer träffas. Men nu är en hel del borta i alla fall.

Till kvällen blir det rehab i Skutan. Bada tunna ,basta, äta mat och spela spel. Samma uppsättning människor som igår, minus Emelie som ska på klassfest.
Så det ska bli trevligt. Alex har lovat att fixa maten till kvällen, men hur fan ska det gå till?
JAg räknar med ett par mackor, högst.
Eller så bir det hämtmat.

Jag har skickat ett sms till Alex och frågat om hon är vid liv.
Så jag återgår till filmen och inväntar livstecken.

Later suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback