Bittra jäkla fruntimmer

Alltså jag vikll meeddlea att kvällen SÖG! Helt jäkla otroligt att man inte kommer in någonstan över huvudrtaget.
Blir så jäkla leess.
Men våran förfest hade vi jävligt roloigt iallafall.
Niu har vi anlänt till Södercellen , jag och lina planerar att slockan om en minut. Vi har irngt Alex, men hion är inte här.  Alla har dragit och vi är ensamma.
Och Lina ska upp och jobgba imorrn, fattar inte hur hgon orkar.
Vi har käkat donken, smarrigt.

Jag som var så sugen på att shka lite på dansgolvet. Fan, måste kanske ut näste helg oxå.
Helvete.

Ett jäkla fylleinlägg blev det. Ursäktar alla små stavfel som finnes i detta inlägg.

Hej och god natt.


Förresten, hade en jäkla jobbig dröm inatt om någon jag dejtat för inte så längesen. Fick för många flashbacks för att det skulle vara hälsosamt. Men va fan, det blev nästan ett återfall och ett fyllesms för mycket.
Men va fan, det blev bara skit av det hela ändå.

Och är det något som vi har konstaerat idag på donken så är det väl att karlar är skit.
Det största misstag Gud någonsin har gjort så var det väl att skapa mannen. Men inte är vi bittra för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback