Ont och chefen

Jag har ont. Ont i nacken, halsen och halsmusklerna?
Hurts like hell. Spänner i hela mig.
Dessutom har jag så trötta handleder efter allt jobb att jag knappt kan lyfta en bok.
Funderar på att lämna in en skaderapport till chefen, kanske ersättning. Nedsatt arbetsförmåga, eller något.

Pratat med chefen idag iallafall, jobb i en vecka till. Sen bara fredagar till att börja med. Öva på något område, möjligen lite jobb i början av september. Det skulle kunna vara värre.
Han sa att det var bara att säga till om jag vill ha semester någon speciell vecka.
JA TACK!
Jag är på gränsen till utbränd och behöver en välbehövlig, varm semester. Helst i Grekland.
Eller långt åt helvetet någonstans.
Jag är inte omöjlig. Undra om han ville betala den resan också?
Ska fråga iallafall.


Kommentarer
Postat av: Leona goes greek

Åk till grekland vettja. Det finns jättemånga superbilliga sista minuten just nu! Trevlig semester.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback