Helt slut

Jag är helt slut, och brunbränd. Det tar på krafterna att vara i solen hela dagen.
Ska ta en snabbdusch nu sen blir det sängen med boken "Lovligt byte", helt kanon.
Sedan ska jag sova, för jag ska ju jobba imorrn.
Har haft känlsan hela dagen att jag är ledig imorrn, men icke.
Hoppas det är lugnt med post så jag kommer hem tidigt. Jag är dessutom ensam hemma hela dagen.
Väldigt skönt. Tror jag tar en lunch vid stugan imorrn, om det inte blir brämmen?
Får see.
Nu är jag trött, måste sova!

Kommentarer
Postat av: alex

kom ihåg att du inte är så populäör som du tror, de är bara de att jag måste gå in på din blogg för att gå via dina länkar till andra. tänkte så att du inte håller på å får strohets nu eller nå...

2007-08-07 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback