Drömmar

Jag har en dröm. En riktig dröm som jag önskar en dag att den går i uppfyllelse.
Det är att jag en dag frå en walk-in-closet. En stor, med kläd- och skoställningar längs väggarna.
Där kläderna är färgsorterade och sedan sorterade i tröjor, klänningar, byxor osv.
Och en vägg som är fylld med skor, från golv till tak.

Berättade för min mamma om min enda dröm här i livet. Hon sa då att jag var egoistisk och saknade framtidsvisioner om det där var min enda dröm.
Och det sista skulle jag ju kunna hålla med om. Men jag har en till dröm, att jag har ett jobb där jag tjänar sjukt med pengar så jag kan köpa mig denna garderob.
Och det säger jag då, det är en jäkla bra framtidsvision!

Kommentarer
Postat av: ebba

Åh. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback