Dietbekymmer

Jag är bara inne på min andra dag på den här dieten och jag tror inte jag pallar längre.
Min kropp är nog inte byggd för att vara utan kolhydrater.
Jag är hungrig hela tiden.
Kl 16.15 intog jag middag. Kycklig med wokade grönsaker. 16.55 var jag lika hungrig igen.
Nu är klockan förvisso 19.21, och jag är svinhungrig.
Vet inte hur länge jag kan stå ut. Det enda jag tänker på är choklad och bullar. Som jag ändå inte äter allt för ofta.
Jag behöver något mättande, och jag vet ju att vanliga mjuka mackor är det. Men inte ska jag synda, nej nej.
JAg vill bara grina.

Snacka om dålig karaktär om jag lägger av efter andra dagen. Då har man ju nått botten totalt.
Jag behöver lite power. Helst en chokladbit så jag orkar kämpa vidare.
Men nej. Nu ska jag äta lite underbara mackor, kanske ett ägg och sen ska jag dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback